معلم خصوصی زبان انگلیسی
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 6
  • بازديد ديروز : 75
  • آي پي امروز : 4
  • آي پي ديروز : 21
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 4
  • بازديد هفته : 6
  • بازدید ماه : 349
  • بازدید سال : 9,340
  • كل بازديدها : 43,377
  • ای پی شما : 3.17.79.60
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 149
  • كل نظرات : 0
  • امروز : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین

بیشتر زمان ها یا tenses در زبان انگلیسی تقریبا فاقد معادل و ترجمه فارسی هستند. معلم خصوصی زبان انگلیسی انلاین یا حضوری می تواند کلاس ها را برای شما برگزار نماید. اگر این استاد به صورت متوسط ۴ جلسه کلاس در روز برگزار نماید درآمد ماهانه ایشان ۲۹ میلیون تومان خواهد بود. حال فرض کنید که یک استاد زبان جلسه ای 300 هزار تومان دریافت نماید و به صورت متوسط در روز 3 کلاس را برگزار نماید. هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای مشخص می شود. با ما همراه باشید تا راه های پیدا کردن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی را به شما نشان دهیم. در این آموزشگاه چهار مهارت اصلی زبان، مکالمه، فن بیان، گوش کردن و ارتباطات می باشد. روش های فوق العاده برای یادگیری این زبان، تقویت ۴ مهارت اصلی برای یادگیری زبان دوم، مهمترین نکات یادگیری انگلیسی و سوالات پر تکرار شما. نگران اشتباه کردن نباشید، مهمترین چیز این است که تجربه کسب کنید و تلاش کنید! به عنوان مثال برای جستجو کردن در اینترنت از زبان انگلیسی استفاده کنید. کلمه را در یک فرهنگ لغت انگلیسی جستجو کنید (نه ترجمه!). با این حال، مترجمان آنلاین می توانند منبع خوبی باشند زیرا می توانند درک و تلفظ شما را از یک کلمه روشن کنند.

برای اینکه شاگردهای شما نتیجه خوبی بگیرند باید کلاس متنوع و جذابی داشته باشید. می توانید سر اینکه کلاس ها حضوری و یا آنلاین برگزار شود و اینکه هزینه برگزاری کلاس در هر حالت چقدر باشد با استاد به توافق برسید. سیستم آموزشی زبان طبق استاندارد اروپایی آموزش زبان یا CEFR (مرجع چهارچوب مشترک اروپایی) است. دورههای آنلاین انگلیسی ممکن است به دانشآموزان این امکان را بدهد که علایق خود را با یک زیرشاخه خاص مانند زبانشناسی، فن بیان یا یک ژانر ادبی معطوف کنند. در این وب سایت انتخاب آنلاین معلم خصوصی توضیح داده شده است که به دانش آموزان و دانشجویان کمک می کنند به اهداف خودشان برسند و در مسیر علم و دانش یا قدرت ادامه دهند. در مسیر یادگیری زبان، اگر شما نتوانید از مطالبی که یاد گرفته اید استفاده کنید، یک بازنده هستید. اگر کلمات زیادی را یاد نگرفته این و در ابتدای مسیر یادگیری زبان انگلیسی هستید، همان کلمات را بین جملات فارسی خود بکار ببرید. میزان نتیجه گرفتن شما از کلاس ها به مقدار زیادی به میزان فعالیت خودتان بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر کدام از اساتید خوب و مجرب معرفی شده در ادامه این متن که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند، در بالای همین صفحه بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود اسم استاد را در بخش جستجو وارد نمائید.

یک لیست در گوشی خود یا در دفترچه ای از کلمات همراه با مترادف آنها نگه دارید تا بتوانید به ایجاد تنوع در زبان انگلیسی خود کمک کنید. موسسه دنیای زبان یکی از موسسه های اموزش و یادگیری زبان در کم ترین زمان و با مجرب ترین مدرسان است که تجربه کاری زیادی در این زمینه دارد و شما می توانید هر زبانی که می خواهید و نیاز دارید را در این موسسه یاد بگیرید، هر زبانی را که بخواهید، حتی موسسه دنیای زبان امکان تدریس خصوصی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده تا اگر در محیط اموزشی راحت نیستید در مکان مورد علاقه خودتان تدریس شود و کلی امکانات و گزینه های دیگر که موسسه دنیای زبان در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با تدریس خصوصی زبان انگلیسی متوسطه دوم با استفاده از روش CLL فرصت خوبی بهمنظور تقویت مهارتهای اجتماعی برای دانش آموزانی که در سطح متوسط رو به بالا قرار دارند فراهم میکنید. برای برقراری ارتباط با دیگران شما باید اول شنونده خوبی باشید.

چنانچه می خواهید در کلاس های تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید از بخش ارتباط با مرکز آموزش با ما در تماس باشید. این دوره ها به واسطه نرم افزار هایی نظیر اسکایپ (Skype) و واتس آپ (Whatsapp) برگزار می شود و به راحتی می توانید با استاد خود در ارتباط باشید. بله، آزمون بین المللی آیلتس در دو نوع آکادمیک Academic و جنرال general برگزار میشود. صرف داشتن مدرک تحصیلی، آموزشگاهی یا بین المللی زبان بدین معنا نیست که می توانید تدریس را به عنوان شغل خود انتخاب کنید. دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی لینگووی بر اساس استانداردهای بین المللی برای شما طراحی شدهاند. سایت ما دوره های آنلاین زبان انگلیسی را با مدرسین با تجربه برگزار می کند. همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان نمایش داده شده است. اگر مشکلات متفاوتی از جمله فشردگی برنامه، مشکلات کاری و مشغله درسی دارید آموزش آنلاین زبان انگلیسی بسیار برای شما مفید است. زیرا با گوش دادن و صحبت کردن با گرامر این زبان آشنایی لازم را در دست دارید.

مطالعه کردن به تکرار دیدن اینکه کلمات انگلیسی و اینکه به چه شکل تلفظ میشوند کمک می کند. ۵. با صدای بلند مطالعه کنید. خواندن با صدای بلند به شما کمک می کند صدای کلمات را با متن صفحه جفت کنید. ۱. دایره لغات خود را افزایش دهید. تا به حال آنها با تاکید بر گرامر زبان انگلیسی و توجه کمتر بر مکالمه زبان انگلیسی و تقویت دایره لغات زبان آموز در تدریس زبان انگلیسی عمل میکنند. او نباید زمانی کمتر از آنچه توافق شده است را صرف آموزش کند. این یک راه عالی برای به دست آوردن تجربه واقعی و شروع به آزمایش دانش خود است. شاید شما همین الان یک معلم زبان بسیار خوب و حرفه ای هستید و در کار خودتان بسیار عملکرد عالی ای دارید. در نظر داشته باشید که دریافت کالا و خدمات خوب و با کیفیت مستلزم پرداخت هزینه ای متناسب با آن است. اگر احساس میکنید در موارد خاصی دچار مشکل هستید بهتر است در جایی یادداشت نمایید تا بتوانید به مرور زمان آنها را برطرف و مرتفع کنید. عدم نیاز به رفت و آمد، صرف هزینههای جانبی و سایر مشکلات دیگر نیز در روش آنلاین برطرف میشود. این مورد برای افرادی که قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان دارند میتواند بسیار مفید و کمک کننده باشد تا در تلفظ و گویش مشکلاتشان برطرف گردد.

هرچقدر که کلاسهای گروهی باکیفیت باشند اما قطعاً تفاوتهای مهمی با کلاس خصوصی دارند. همچنین اگر استاد خصوصی انگلیسی هستید میتوانید با استفاده از پلتفرم لینگووی اقدام به برگزاری کلاسهای زبان خود نمایید. وجود اساتید باتجربه و بومی کشورهای اروپایی یا آمریکایی یکی از ویژگیهایی است که شرایط آن در کلاسهای خصوصی مهیا است. آکادمی آنلاین زبانهای خارجی فلارایز به گونهای دورههای خود را طراحی کرده است که در کنار کیفیت، هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی منطقی و مناسب باشد. با توجه به اینکه بسیاری از نرم افزارها و وب سایت ها امروزه به زبان انگلیسی طراحی می شوند و از هر پنج نفر یک نفر به این زبان آشناست، آموختن آن جزو یکی از مهم ترین مهارت ها برای یافتن شغل مناسب است. حال اگر خودتان میدانید که در چه چیزهایی مشکل دارید، میتوانید یک برنامه سلف-استادی طراحی کنید و شروع به خواندن کنید. با خواندن کلمات در حین شنیدن، شروع به تقویت کلماتی میکنید که از قبل میدانید. از کتب cutting edge و American English file با توجه به سطح و هدف زبان آموز استفاده می شود.

شما میتوانید با خیال راحت صفر تا صد زبان انگلیسی را بیاموزید. پیشنهاد میشود این زبان اروپایی را از طریق آموزش آنلاین زبان انگلیسی بیاموزید. تنها با تمرکز بر صدا، می توانید اطلاعات زیادی در مورد عطف و تفاوت های ظریف کلمات خاص بیاموزید. اما دانش شما را در مورد کلمات انگلیسی تا حد زیادی بهبود می بخشد. تا جایی که ممکن است صحبت کنید، حتی اگر فقط برای خودتان باشد! به همین دلیل است که بسیاری از زبان آموزان از این سبک آموزش استقبال میکنند. البته در نظر داشته باشید که برای کسب درآمد از تدریس خصوصی زبان به صورت آنلاین و یا حضوری تنها راهکار استخدام شدن در آموزشگاههای تدریس خصوصی نیست. یا حتی از منابع رایگان استفاده کنید. زبان آموزان پس از گذراندن سطح Upper-intermediate وارد دوره های تافل می شوند. دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و … برای توانمند بودن در این مهارت شما باید حتما کتاب های زبان انگلیسی را بخوانید. همچنین به دلیل متمرکز بودن آموزشگاههای برتر در شهر تهران شما میتوانید به بهترین اساتید از هر جای ایران دسترسی داشته باشید. آموزش آنلاین انگلیسی میتواند طیف گستردهای از عناوین، حوزههای موضوعی، رشتهها و برنامههای دریافت مدرک را در بر گیرد.

میتوانید با گوش کردن به فایل های صوتی انگلیسی، داستان ها، رادیو، تلویزیون و یوتیوب این مهارت را تقویت کنید. کلاس آنلاین زبان انگلیسی شما را در محیط زبان قرار میدهید و شما با صحبت کردن با استاد و سایر همکلاسهای خود میتوانید این گزینه را تیک بزنید. استاد آنلاین زبان انگلیسی به شما کمک خواهد کرد تا در روند یادگیری این زبان قرار گرفته و بتوانید به راحتی در کلاس آنلاین زبان انگلیسی خود شرکت نمایید. دیگر محدود به داشتن حضور فیزیکی نیستید؛ شما می توانید با لباس راحت خانه و یک فنجان چای به راحتی در خانه در جلسات آموزشی خود شرکت کنید. ممکن است در حال برنامه ریزی برای کار در خارج از کشور، مهاجرت یا شرکت در آزمونهایی مانند IELTS، GRE و… آموزش آنلاین مکالمه زبان انگلیسی مبحث دیگری است که می تواند به صورت آموزش خصوصی زبان انگلیسی توسط استاد خصوصی زبان انگلیسی برگزار شود. در این کلاسها که به صورت ویژه برای شما عزیزان برگزار میگردد، استاد خصوصی انگلیسی به بررسی نقاط ضعف و قوت شما پرداخته و متناسب با آن تمام موارد را طبقهبندی کرده و طبق زمانبدی مشخص به شما تدریس مینماید. شما در هر سطحی از زبان که باشید میتوانید در کلاس متناسب با خود ثبتنام نمایید.

علاوه بر این، افرادی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند، اما امکانات لازم برای این کار را ندارند، می توانند از دوره های آنلاین استفاده کنند. در سالهایی که متناوباً و از سر علاقه به تدریس زبان انگلیسی پرداختم، به این برداشت رسیدم که: یکی از علل کاهش انگیزه در فرایند یادگیری زبان خارجه، این است که زبان آموزان احساس می کنند که برای به کار بستنِ آموخته هایشان، راه دور و درازی در پیش دارند. فعالیت دارند. ایران مدرس پربازدیدترین و معتبرترین سایت تدریس و تدریس خصوصی ایران است. اگر قیمت تدریس خصوصی زبان را خیلی کم در نظر بگیرید ممکن است تعبیر به پایین بودن کیفیت کلاس های شما گردد. نحوه تدریس، تجربه استاد در تدریس، زمانی که استاد می تواند برای شما اختصاص دهد و بروز بودن از دیگر موارد مهم ویژگی های یک استاد در تدریس خصوصی است که البته این موارد در تدریس به صورت گروهی نیز حائز اهمیت بالایی می باشند. در پروفایل هر استاد، حضوری یا آنلاین بودن وی نمایش داده میشود و شما میتوانید بنا به اطلاعاتی که در پروفایل استادها قرار گرفته به راحتی مدرس مورد نظر خود را انتخاب کرده و بنا به جدول زمانی او و روزهای انتخابی خود، فرد مورد نظر را برای تدریس خصوصی کلاس های خود انتخاب کنید و کلید درخواست را فشار دهید.

با گذراندن این سطح بهراحتی قادر خواهید بود دربارۀ رخداد ها و تجربه ها و آمال و آرزو های خود حرف بزنید و دیگران را تحتتأثیر کلام خود قرار دهید. سیستم آموزشی که بر محور مکالمه قرار دارد میتواند با تدریس مناسب توسط استاد آنلاین انگلیسی، اشتیاق یادگیری هرچه بیشتر افراد را برای آموزش زبان انگلیسی سریع مکالمات روزمره و کلمات کاربردی هرچه بیشتر برای شما ایجاد نماید. می توانیم این مژده را به شنا بدهیم که موسسه آموزشی دنیای زبان به دو صورت آنلاین و حضوری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای تمامی این اساتید مشخصات کاملی در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است. برای تمامی اساتید معرفی شده می توانید رزومه کامل و شماره تماس مستقیم ایشان را مشاهده نمائید. همانطور که در نکته شماره یک اشاره کردیم، توصیه می کنیم کلمه ای را که نمی دانید در فرهنگ لغت انگلیسی جستجو کنید. در سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم تمام اساتید ارائه شده است. تعیین اهداف و پاداش، یک راه سرگرم کننده برای تقویت یادگیری شما و تجلیل از هر دستاوردی است که در این راه به دست می آورید.